Luk Design - mobila la comanda

Siguranta calitatii unui mobilier asa cum va doriti - Tel 0751 082 199

Promovare web prin backlink

Un important element SEO a devenit crearea de link-uri reciproce de calitate.

Ce este un backlink?

Backlink-urile joacă un rol crucial în orice strategie SEO. Fără backlink-uri de calitate, nu vei ajunge prea departe. Pentru a avea șansa de a construi autoritatea de domeniu, trebuie să înțelegeți ce sunt backlink-urile și cum funcționează.

Backlink -urile (denumite și link-uri de intrare sau de intrare ) sunt link-uri de la o pagină de pe un site la altul. Dacă cineva trimite la site-ul dvs., aveți un backlink de la el. Dacă ai un link către un alt site web, ei au un backlink de la tine. Adică, un link dintr-un domeniu extern care indică direct către o pagină de pe site-ul tău web este backlink-ul tău.

Linkul apare ca o imagine, un buton sau un hyperlink cu text descriptiv cunoscut sub numele de text de ancorare . Textul de ancorare se poate face clic, de obicei apare într-o culoare diferită de textul din jur și este adesea subliniat.

Un backlink este bun pentru UX, deoarece orice utilizator poate obține informații suplimentare de dorit de la acesta, dacă este necesar. Utilizatorul poate pur și simplu să urmeze linkul atașat textului ancora făcând clic pe acesta.

Acum că știți ce sunt backlink-urile, să ne uităm la câțiva termeni similari, dar nu identici, și să privim îndeaproape diferențele dintre ei.

Backlink-uri vs. hyperlink-uri

Un hyperlink este un termen larg. Poate fi definit ca orice link folosit pentru a naviga pe un anumit site web. Un hyperlink poate fi un cuvânt, o expresie sau chiar o imagine pe care un utilizator dă clic pentru a trece la un document nou, o altă pagină sau o secțiune nouă din pagina curentă.

De fapt, toate link-urile (externe, interne, backlink) sunt hyperlink-uri adăugate la orice document dat.

Backlink-uri vs. domenii de referință

Domeniile de referință sunt site-uri web de pe care site-ul sau pagina țintă are unul sau mai multe backlink. Aceasta înseamnă că, dacă o pagină are un backlink de la, să spunem, New York Times, atunci are un domeniu de referință. Dacă are un link de la New York Times și Forbes, are două domenii de referință

Specialiștii SEO acordă multă atenție domeniilor de referință atunci când analizează profilurile de backlink. De obicei, cu cât un site are mai multe domenii de referință de calitate, cu atât este mai mare probabilitatea ca acesta să ajungă în vârful Google.

Parteneri si furnizori de accesorii